Дисконтная программа
 
 
 

Ваша корзина пустая

Нестримний. Рецензія на фільм

Режисер Уолтер Хілл навіть серед західних фанатів олдскул не відомий нині нічим, окрім як випадковим продюсуванням (у довгому ряду інших фігур) франчайза «Чужі», в ролі закапування якого в труну роль продюсерів неможливо переоцінити. У нас же він взагалі не відомий, зате відомий його головний фільм, який став у нас культовим ще тоді, в епоху відеосалонів, і за минулі роки ця слава не згасла. Залізний Арні у вушанці і бані, «капіталізмус», «хулігяни» і «які ваші докази» міцно розтягнуті на цитати і успішно застосовуються в аматорській та професійній кінокритиці досі. Мається на увазі розлога журавлина на ім'я «Червона спека», роль якої в радянсько-американських взаєминах тих часів важко переоцінити. Хто там був режисером? Та яка різниця! А режисером був Уолтер Хілл. Яке це має відношення до предмета нашого сьогоднішнього обговорення? Та ніякого. Подивитися фільм Нестримний онлайн можна на сайті http://kinodivan.com.ua/!


Крім, хіба що, того факту, що крім Слая, Арні та технічних Посипати все навколо піском, але все ще славних хлопців з двохсерійного капусника «Нестримні», в Голлівуді цілком жива ціла когорта призабутих «героїв 80-х», яких за інерцією вписують в титри чергового «Прометея», дають грошей на підтримку штанів, але ні почесних Оскарів, ні зірок на алеях слави їм не світить, як не світило і тоді. Але хлопці ці ще ого-го! І вони завжди готові знову в бій, тільки поклич.

А тут у фільми онлайн повз пробігає такий Джоел Сільвер, продюсер-багатоверстатник, що починав кар'єру ще на «Коммандо» і «Смертельна зброя», про, слухай, чувак, у мене тут один шикарний сценарій завалявся, зараз таких не роблять, як у старі добрі, ех , прокачу! У підсумку продюсер-сам-собі-сценарист, продюсер-сам-собі-режисер і просто продюсер беруться за руки і йдуть до Сталлоне. Мовляв, чувак, Тряхні старовиною, зморив, як серйозно загорнули Посонь!

А й правда, по похмурому (і в основному нічному) Новому Орлеану натовпами бродять наймані вбивці і їх позашлюбні діти, продажні копи та їх напарники-корейці, боси мафії і просто боси, а також Джейсон Момоа з прісними, і всі один одного кидають і палять бесперечь, норовлячи потрапити в голову, викликаючи зустрічні питання, як в цьому франкофонії світі татуіровщіц, повій і барменів взагалі залишилося за стільки років молодецької Пониззя вольниця хоч якесь населення.
Втім, цих питань не задає собі герой Сталлоне - коли закінчаться ті місцеві, кому можна стріляти в голову, понаедут нові з Нью-Йорка. А ось і вони, киває сам собі Слай і прицілюється.

Стилістика автентичного нуара тут не норовить скотитися в пародію, обмежуючись планами і ракурсами, як то було недавно у Рубена Фляйшер і Крістофера МакКуоррі, благо оригінальний комікс дає давно не брав до руки шашок Уолтеру Хіллу досить точок опори, а йде далі, складаючи вже й бадьорі діалоги-перепалки, залишаючи місце патентованому гумору «а-ля вісімдесяті» ну і взагалі польоту фантазії.

Інша справа, що більша частина оной залишається долею сидять по цей бік білого простирадла, а по той бік екрану пустує хіба що втік зі зйомок «Конана» та «Ігри престолів» Джейсон Момоа, якого і в сучасному костюмі і раніше цікавить бійка заради бійки, особлива мотивація йому ні до чого. Як кажуть, моя Рвалін, моя рвати.

Персонаж ж Сталлоне у фільмі вештається собі по барах, де п'є принесене з собою і платить тільки за оренду склянки. Ну, або збирає в підполі з покраденной в часи бурхливої молодості «сі-чотири» самопальні бада-буми. І скільки заїжджому корейцеві навкруги не витися, толку мало, якщо не вважати пару свіжих кульових поранень у голову. Так що навіть тим, хто сидів у залі на фільмі з самого початку зрозуміло, що підняти з одра татуйованого старигана може тільки нова серія «Нестримних» або ж незграбні дії главгада і його ручного Момоа. Взагалі варто сказати, що останні фільми онлайн Момоа все гірші і гірші.

Главгад теж дивився бойовики вісімдесятих, хоч сам ніби й втік з скількох-небудь друзів Содерберга, тому він щосили будує підступний план і ... краде дочуру Слая. А все тому що треба було дивитися не олдскульний пострелушкі, а свіжу фільмографію продюсера Бессона. Крадіжка дочуру нині в моді, шкода, в основному поганенько закінчується. До речі фільми онлайн з Мамоа є на сайті http://kinoslon.net/. Також тут є і фільми з Сільвестром Сталлоне!

Коли дим від традиційного «гнів, богиня, Устань Ахіллеса, Пелеева сина», нарешті, розсіюється, з'ясовується, що всі, хто вижив у Новому Орлеані під час повені, успішно полягли від рук гнівливого Слая, включаючи нещасного корейця, який вижив-то лише завдяки не зачепити мозку, а сам Слай стоїть у позі молотобійця з пожежним сокирою у правиці, а навпроти нього все та ж Момоа з аналогічним сокирою і німим докором на обличчі. Далі слід монолог про бабусю, Юр'єв день і довбаних вікінгів.

Як завжди у олдскул, варто авторам трохи недобрати тротилу і пафосу, як з усіх щілин тут же починають перти сценарні благоглупості. Всі ці сентиментальні убівца гарні, коли з паруючою "Беретта" і під проливним дощем, або на тлі ядерного вибуху. Але у вигляді змарнілих самотніх алкоголіків їм потрібен такий сценарій, який був у фільму «Рестлер», тобто сучасний, багатий деталями і інтонаціями, а не дме в одну дуду протягом півтора годин.
Отже свої ностальгічні сльози новий фільм Уолтера Хілла, звичайно, збере на відео, але в кінотеатрах цей вихолощений в змістовній частині олдскул з домішкою коміксу викликає питання навіть не до якості, а до цілепокладання. Автори хотіли згадати молодість? Ну, труснули. І що? Нам-то що з цим всім тепер накажете робити?